Avatar billede EfterOtte Juniormester
02. januar 2017 - 19:52 Der er 1 løsning

Samsung AC220 vil ikke gå over på HDMI

Jeg har et Samsung TV som jeg ikke har brugt i rigtig lang tid.

Jeg har lige sat HDMI til det og når jeg trykker på "Source" skifter det kun imellem PC, Eksterne og PC.

Fjernbetjeningen er ikke til at finde.
Men der er en menu knap på fjernsynet, jeg synes bare ikke jeg har kunne finde noget under der.
Avatar billede EfterOtte Juniormester
02. januar 2017 - 19:57 #1
Ok, jeg har lige fundet ud af at jeg havde placeret HDMI i den HDMI-IN istedet for HDMI-OUT.(flot)