Avatar billede pli Nybegynder
19. januar 2000 - 20:27 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Publish Web, huske koder

Kan man få Frontpage 2000 til at huske sin adgangskode, når man bruger publish to web?
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2000 - 20:29 #1
Du ka bare lade være at ha en adgangskode!
Avatar billede pli Nybegynder
19. januar 2000 - 20:38 #2
Det er jo cybercity der kræver adgangskode for at (ftp)uploade?
Avatar billede tobias Nybegynder
19. januar 2000 - 20:51 #3
Du skal bare gå ind i din adresse bog i frontpage og skrive ftp addressen ind der!

codeman--> ikke så fedt ikke at have noget password så kan andre joændre din site!
Avatar billede pli Nybegynder
20. januar 2000 - 22:31 #4
Jeg har arbejdet en del for at finde "adressebogen", men det er ikke lykkedes. Det nærmeste jeg kommer er security, som er grånet, hvorfor ved jeg ikke (har det noget at gøre meget extensions)
Avatar billede tobias Nybegynder
20. januar 2000 - 23:08 #5
Hvorfor bruger du ikke bare et almindeligt ftp program til at uploade dine filer i stedet for at bruge frontpage???
Du kan finde et på www.doenload.com og søge på ftp så får duhelt sikkert nogle programmer!
Avatar billede pli Nybegynder
20. januar 2000 - 23:20 #6
Jeg arbejder ud fra den teori at når man får et værktøj i hænde, der er betalbart fra en så estimeret leverandør som Microsoft, så må der være en brugervenlig måde at gøre dette her på som virker hele vejen igennem. Det er ikke noget problem for mig at kode en helt nyt ftp program hvis det er det der skal til. Det virker bare underligt at alle steder tilbyder web-pages at huske din adgangskode, bare ikke når man uploader med FP?

Når jeg henvender mig til denne site, er det fordi jeg går ud fra at der må være andre der har haft lignende problemer. Work-arounds er selvfølgeligt også gode, men med det mål jeg har er svaret på mit oprindelige sprøgsmål vel at det bare ikke kan lade sig gøre med FP!
Avatar billede sitemaster Nybegynder
13. februar 2000 - 23:50 #7
For at den kan huske dit brugernavn og password, skal du have "Klientprogram til Microsoft-netværk" installeret.

PS. Man må ikke bruge et FTP program til at uploade til en server med frontpage extension, da det kan lave kludder i frontpage extension
Avatar billede janbb Juniormester
16. februar 2000 - 22:15 #8
pli:
  Du har ret i det er irriterende.
Avatar billede anderswind Nybegynder
25. februar 2000 - 10:46 #9
Hej pil

Ja det kan man godt. Jeg sidder selv med en dansk version af frontpage 2000. Du kan gøre det ved at gå ind i enten udgiv websted eller åben websted. Så kommer der en box frem hvor du skal vælg vilke websted du vil åbne. Du skal så gå ind i det rulle panel i toppen og der står der helt nede i bunden tilføj/skift ftp steder og den går du bare ned i og så skal du bare udfylde den og husk at når du er færdig så skal du tilføje webstedet. Så når du har gjort det vil der for eftertiden vil dit ftp sted ligge i bunden at rulle panelt. Håber det er det du mener.

Hilsen Anders wind
Avatar billede pli Nybegynder
25. februar 2000 - 11:04 #10
Uden at have afprøvet det, ser det ud som om det er det helt rigtige svar. Tusind tak for det. Jeg vil prøve det så snart jeg er hjemme på min egen pind.
Avatar billede anderswind Nybegynder
25. februar 2000 - 11:24 #11
Hvis det ikke virke kan du bare prøve at skrive til mig.

anderswind@hotmail.com