Avatar billede soto02 Novice
28. december 2016 - 22:40 Der er 2 kommentarer

Hjælp til køb af pc dele

Jeg har tænkt mig at købe disse dele til en pc:
Intel Core i5 6600K processor
Corsair Hydro Series H100i v2 Extreme Performance Liquid CPU Cooler
MSI Z170A Gaming M5 bundkort
Gigabyte GeForce GTX 1070 WINDFORCE OC
Kingston HyperX Fury (8GB x 2)DDR4-2133 DC
Kingston SSDNow UV400 SUV400S37/240G 240GB
Toshiba P300 2TB 3.5" 7200RPM Internal Hard Drive
Corsair RM750x strømforsyning
Ville gerne vide om der var noget der var værd at bytte ud, uden at ændre prisen super meget.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
29. december 2016 - 07:59 #1
Samlingen ser ok ud.

Du skal jo nok have med i tankerne, at Danmark er et lidt skævt marked, hvor prisforskellene for samme vare er minimale, grundet vores skatte- og afgiftssystem. Det betyder desværre også, at finder du noget, der er så meget billigere, at det giver mening at skifte det ud fra den betragtning, er komponenten så meget ringere at det ikke giver mening alligevel.

Så helt kort - køb ind og byg!
Avatar billede nfssister Forsker
29. december 2016 - 08:30 #2
Jeg ville nok skifte følgende:
Kingston SSDnow UV 400 ud med denne:
https://www.computersalg.dk/i/2351111/samsung-850-evo-mz-n5e250bw-solid

Og med den køler du har valgt, så håber jeg du har købt et seriøst stort kabinet. For den fylder meget, har den selv siddende i mit kabinet (v1) og jeg var nødt til at modde mine blæsere og rykke dem lidt.