Avatar billede hakinaki62 Praktikant
25. december 2016 - 00:10 Der er 4 kommentarer

kan ikke få opdateringer ind på en nyinstalleret win 7

Jeg har prøvet og prøvet og prøvet nu over et døgn og intet rører sig, jeg har ikke fået en eneste opdatering.
Hvad er der galt, jeg aner det ikke og ved heller ikke hvad jeg skal gøre, tidligere har det aldrig været et problem, men efter win 10 er kommet skal jeg love for at der er problemer
Hakinaki
25. december 2016 - 02:16 #1
Start med at køre windows updatet troubleshooter:

http://go.microsoft.com/?linkid=9830262
Avatar billede Poko1 Ekspert
25. december 2016 - 06:39 #2
Avatar billede Mikael Ekspert
25. december 2016 - 10:31 #3
25. december 2016 - 20:01 #4
REN INSTALLATION AF WINDOWS 7 ULTIMATE 64 BIT

1) Indsæt Windows-DVD og boot fra DVD (F12=Bootmenu) uden Internet tilkoblet

2) Vælg under Windows Update - spørger mig senere

3) Installer KB947821  64 bit version
    Installer KB3083710 64 bit version
    Installer KB3102810 64 bit version

  Genstart pc

4) Indsæt Internetkabel og aktiver Windows

5) Skift til - Automatisk opdatering af Windows

6) Installer Windows opdateringer - ca. 1407,9 MB første gang

7) Installer Eset + tilføj config-fil  eller andet sikkerhedsprogram

8) Installer diverse applicationer du ellers skal bruge.

9) Ændre sidefil - RAM gange med 1,5 = Størrelse ved start, derefter Størrelse ved start gange med 3 = Maksimal størrelse

10) Hold Windows-logo nede + tryk R og skriv i boks: msconfig

11) Klik på fanebladet Boot og klik derefter på Avanceret indstillinger

12) Sæt nu flueben i boksen ud foran - Antal processorer og klik på den sorte pil i boksen nedenunder og vælg det højste antal processorer der kan vælges og klik Ok

13) Under Boot klikker du nu Anvend og derefter Ok og genstarter pc