Avatar billede spectual Nybegynder
23. august 2001 - 12:39 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Grafer og søgning deri

Emne: matematik

Jeg søger noget om grafer (ved faktisk om det staves sådan) - det er ikke diagrammer jeg tænker på!

Der er flere søgemaskiner der bruger teknikken - f.eks. google.

Ved nogen hvad det er jeg søger?
Kan nogen komme med links til information om det?
Avatar billede spectual Nybegynder
23. august 2001 - 12:41 #1
Øh... det var ikke meningen at det skulle oprettes med 0 points. Jeg opretter et spørgsmål med points senere.
Avatar billede lenka Nybegynder
23. august 2001 - 13:29 #2
mener du måske algoritmer? Det er lidt svært at gætte hvad det kan være du taler om :)
Avatar billede spectual Nybegynder
23. august 2001 - 13:50 #3
ja, for jeg ikke helt klar over hvad det egentlig er selv endnu.
Avatar billede jespernaur Nybegynder
23. august 2001 - 17:11 #4
Prøv på samme Google at søge på

mathematical graph theory

så skal du bare se!
Avatar billede spectual Nybegynder
26. august 2001 - 15:01 #5
tak for hjælp