Avatar billede fjorbak Forsker
05. december 2016 - 22:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Foto i WordPress

Hej med jer.
Jeg vil gerne indsætte foto i wordpress med et billede i en af siderne og noget tekst i modsatte side, er der en som har en løsning på det

mvh
Fjorbak
Avatar billede stjans Guru
06. december 2016 - 07:17 #1
Bare indsæt det i din editor ? Herefter justerer du hhv. billede og tekst.
Avatar billede fjorbak Forsker
06. december 2016 - 16:54 #2
Jeg har forsøgt og har da også fået nogle foto men de driller, kan ikke rigtig flytte foto selv om de er aktive, altså markeret
Avatar billede eksmojo Forsker
06. december 2016 - 17:48 #3
Avatar billede stjans Guru
07. december 2016 - 11:28 #4
Det er meget temabestemt. Nogle temaer har en "builder" hvor du kan flytte tingene rundt efter behag, mens andre er mere skrabede. PÅ sidstnævnte er de umiddelbare muligheder begrænsede - men her kan du foretage justeringerne via css kode.

Husk at oprette et child tema, så ikke dine css rettelser bliver overskrevet, når temaet opdateres næste gang.