Avatar billede vuske Seniormester
28. november 2016 - 11:51 Der er 3 kommentarer

Kan jeg spejle android til apple tv

Kan jeg spejle androidskærmen til apple tv på samme iPhone
Avatar billede jakobdo Ekspert
28. november 2016 - 11:57 #1
Avatar billede vuske Seniormester
28. november 2016 - 17:02 #2
Det virker fint med en app der hedder screen mirroring, men kun via et tv, jeg har brug for at det kan køre op på en projektor som er forbundet med HDMI apple-produkter kører fint nok, men hvad med android min version på android er 4.4.4 - jeg brug for at skærmen bliver spejlet, mange af de apps der findes til android caster kun billeder eller lyd
Avatar billede jakobdo Ekspert
28. november 2016 - 23:54 #3
Nu har jeg ikke testet det, men som jeg læser det, så laver den netop mirror til appleTV og hvad appleTV så er tilsluttet, bør jo være lige meget. TV, Projektor etc..