Avatar billede h2k Nybegynder
22. august 2001 - 17:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

w2000 server

Hej
Hvordan er det lige at man gør ??
Hej har oprettet et domainenavn på register.com
Ændret den, så Ip\'en peger på min IP.

Domainenavnet hedder nu: dns2.domainenavn.com
Hvordan ændrer jeg den i min server til: www.domainenavn.com

Avatar billede dalbjerg Nybegynder
22. august 2001 - 17:35 #1
sorry er ikke lige helt med der..
Avatar billede python Nybegynder
22. august 2001 - 17:36 #2
skå du køre domain server på din egen ?

Eller DNS ?
Avatar billede burningice Nybegynder
22. august 2001 - 17:39 #3
hvis du har oprettet et domæne med en host pegende på din ip, så skal du ha\' installeret IIS på din computer. Du finder den under tilføj/fjern programmer i kontrolpanelet

Nå det er gjort er du faktisk kørende, dog skal du sørge for at få den patched til den nyeste version samt få en firewall på din computer!
Avatar billede Slettet bruger
22. august 2001 - 18:42 #4
dette gør du i forbindelse med installationen af domain, så kalder du det ditdomainnavn.com