Avatar billede robin Nybegynder
18. maj 1999 - 15:40 Der er 20 kommentarer

Word som HTML editor

Når jeg vil bruge word som HTML editor får jeg besked om.: kan ikke finde Html32.cnv - installer igen. Det gør jeg jeg - funker stadig ikke ! Filen ligger på harddisken - men Word kan ikke finde den ! Hvad gør jeg ???
Avatar billede hojben Novice
18. maj 1999 - 15:42 #1
Prøv at kopiere filen ind i Windows/system32
Avatar billede boa Nybegynder
18. maj 1999 - 16:52 #2
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Textconv\
(eller hvor "Microsoft Shared" nu ligger på dit drev)

vil være den helt rigtige placering for denne fil.

Hvis den i forvejen ligger her, vil det nok være hurtigst at foretage en ny installation.
Avatar billede robin Nybegynder
18. maj 1999 - 22:25 #3
Desværre - har prøvet dette - uden effekt, ligeledes at geninstalere...
Har tilgengæld lagt den ind i.:
.../programmer/MSoffice/office samt omdøbt fra Html32.cnv til HTML32.cnv - og så virkede det...
Avatar billede robin Nybegynder
18. maj 1999 - 22:27 #4
- se venligtst tidligere...
Avatar billede boa Nybegynder
19. maj 1999 - 08:41 #5
Det var nu temmelig mystisk - forstår jeg umiddelbart ikke..........
Det er ikke den korrekte placering, og omdøbningen skulle heller ikke have den effekt - men hvis det virker for dig. er det jo ok.
Hvis du evt. har fundet den løsning et sted på nettet, ku' jeg godt tænke mig linket.
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
19. maj 1999 - 10:54 #6
Prøv at hente en ny version fra microsoft.com, det kan være at det løser dit problem
Avatar billede boa Nybegynder
19. maj 1999 - 12:13 #7
Kører du med Publisher?
Jeg synes, jeg på et ell. andet tidspunkt er stødt på en problematik i den forbindelse.
Hvis, så prøv at geninstallere den (bortset fra, du tilsyneladende selv har fået det til at spille på en ell. anden måde, er der altså et ell. andet galt....)
Avatar billede robin Nybegynder
24. maj 1999 - 22:30 #8
Tak, tak...

Har prøvet alle de skitserede løsninger uden effekt ! Min egen løsning holdt heller ikke, efter "nedbrud" af maskinen. Det virker dog nu - uvist af hvilken grund - efter jeg har downloadet IE5.0, men DET skulle vel ikke have nogen betydning...

Hilsen og tak
Robin
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
27. maj 1999 - 21:23 #9
Med MS produkter er alt muligt!
Avatar billede smolf Nybegynder
31. maj 1999 - 20:11 #10
Jeg kan kun sige lad vær med at bruge word !!!!
Det er SÅ få servere der understøtter de tags word.
Avatar billede duckman Nybegynder
26. juni 1999 - 19:38 #11
prøv at bruge wordpad eller notesblok
de sucker at skrive HTML i word
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
26. juni 1999 - 20:44 #12
>>smolf det kan alle servere da word laver da alm. HTML tags, en du har ret lad være med at bruge, da dens muligheder er meget begrænset
Avatar billede goulduck Nybegynder
29. august 2000 - 08:16 #13
Noget nyt i dette spørgsmål? Lukke?
Avatar billede rasta Nybegynder
27. september 2001 - 22:37 #14
Word er dårlig til HTML. Det er faktisk bedre at bruge notepad, de gør de fleste af os faktisk...

/rasta :-)
Avatar billede robin Nybegynder
28. oktober 2001 - 07:45 #15
Alle de foreslåede ting er prøvet - er vist også nået nogle skridt videre - ;O)) - lukker hermed spørgsmålet...

God Weekend !
Avatar billede goulduck Nybegynder
28. oktober 2001 - 09:32 #16
Så skal du lave et svar og acceptere dette.
Avatar billede hojben Novice
18. januar 2002 - 15:31 #17
spørgsmål er besvaret...

accepter og luk
Avatar billede goulduck Nybegynder
19. januar 2002 - 12:53 #18
Du er godt nok på \"lukke rov\" :)
Avatar billede hojben Novice
19. januar 2002 - 12:56 #19
jeps... de fleste af de ca. 200 spørgsmål jeg deltager i er over 1-2 måneder gamle...
Avatar billede nicofrench Nybegynder
05. juli 2002 - 05:01 #20
installer den igen, og ladvære med at slette de temp mapper den laver...
i temp mappen bliver de filer lagt som word, excel ect. skal bruge for at installere ekstra features, som eksempelvis html editoren...