Avatar billede knast Nybegynder
22. august 2001 - 16:16 Der er 24 kommentarer

Nyt Layout

Hej Eksperter,

jeg er i gang med at lave et nyt Layout til Knast.dk!

Det nye layout kan findes på http://www.Knast.dk/layout

Det kan bruges i alle opløsninger og jeg har undladt at bruge frames, så kravene til det er jo meget små.

MEN det er lidt kedeligt, synes i ikke? Kan i ikke komme med nogle forslag til hvad der kan gøres bedre?

Arvid
Avatar billede dar Nybegynder
22. august 2001 - 16:20 #1
Jeg synes det er er flot:

Siden kan ikke vises
Der er problemer med den side, du prøver at åbne, og den kan ikke vises.

--------------------------------------------------------------------------------

Prøv følgende:

Åbn hjemmesiden www.knast.dk, og søg efter hyperlinks, der hopper til de ønskede oplysninger.
Klik på knappen  Opdater, eller prøv igen senere.

Klik på  Søg før at søge efter oplysninger på Internettet.
Du kan også se en liste over relaterede Websteder.

HTTP 500 - Intern serverfejl
Internet Explorer
Avatar billede jnissen Nybegynder
22. august 2001 - 16:21 #2
Jeg kan ikke komme ind på din side :-(
Avatar billede martin_sj Nybegynder
22. august 2001 - 16:21 #3
Det er meget kedeligt! da siden ikke kan vises!
Avatar billede dar Nybegynder
22. august 2001 - 16:23 #4
Man kunne frestille sig at knast havde lavet en eller anden fejl i et script..
Avatar billede knast Nybegynder
22. august 2001 - 16:25 #5
UNDSKYLD, glemte at kontrollere at det virkede først, men nu virker det ;-)
Avatar billede knast Nybegynder
22. august 2001 - 16:26 #6
JA og NEJ, jeg er lige begyndt på at bruge SSI, og jeg havde lavet en forkert sti.
Avatar billede roenving Novice
22. august 2001 - 16:29 #7
Nå, nu kom jeg i hvert fald ind:

>>knast

kan du ikke levendegøre det der layout -- det ser ud, som det er lavet i et regneark, alt for firkantet og så.

Hvis du nu fjerner en hel del af dine streger og lægger tynde (næsten tomme) ræker og kolonner ind, kunne det hurtigt blive meget pænere.

Og se så at få fat i nogle billeder, smid dem f.eks. ind bag nogle af de celler, som ikke for alvor skal bruges til noget og lav f.eks. en del af din menu i grafik.

Dine links virker jo ikke, men det er vel fordi du kun har fået oprettet din forside.

hth
jes
Avatar billede larsroed Nybegynder
23. august 2001 - 00:49 #8
Puha, jeg kan ihverfald ikke lide den baggrund I har brugt i menu-delen, det gør det næsten umulige at læse hvad der står.... Prøv også at tilføre siden nogle andre farve end de grålige farver I bruger nu!

Ellers synes jeg du har fat i noget af det rigtige, med siden mangler virkelige noget orignalt.....måske et fedt grafisk topbillede, eller ligende!
Avatar billede knast Nybegynder
23. august 2001 - 14:27 #9
larsroed<< Men hensyn til menuen kan jeg fortælle dig at det er mig som har dummet mig (igen) jeg har nemlig ændret lidt i style koden, så teksten bliver sort og læslig.....når jeg altså får uploadet den.

Med hensyn til det grafiske toplogo kan jeg kun give dig ret. Men n uer jeg ikke selv den store grafiker, så jeg må få nogle andre til at hjælpe mig.

Arvid
Avatar billede larsroed Nybegynder
23. august 2001 - 14:48 #10
jeg kan godt give dig en hånd med grafiken....bare ikke for free :)
Avatar billede knast Nybegynder
23. august 2001 - 15:53 #11
Ikke fee???????

betyder det ikke uden point?

eller

Ikke uden kolde kontanter?????
Avatar billede anneoghund Nybegynder
23. august 2001 - 17:09 #12
Jeg synes, at det er et enkelt og godt design du har lavet - men hvis din målgruppe går efter noget andet, så må du jo lave det om.
/Anne
Avatar billede larsroed Nybegynder
23. august 2001 - 17:28 #13
Give mig nogle point, så laver jeg noget grafik.
Avatar billede larsroed Nybegynder
23. august 2001 - 17:30 #14
Jeg skal bare have nogle ideer fra dig, til hvad du vil have. Har du noget billede matriale??
Avatar billede knast Nybegynder
23. august 2001 - 22:32 #15
Nej, jeg har faktisk skaffet en maskot som jeg vil bruge til logo, men hvor mange point skal have for at lave et par meget neutrale billeder, som passer fint som baggrund i en lille tabel?
Avatar billede nikman Nybegynder
25. august 2001 - 17:57 #16
Så nu virker den igen ikke :-(
Avatar billede knast Nybegynder
25. august 2001 - 21:42 #17
nej, det er fordi jeg har taget layoute3t i brug.
se i stedet www.knast.dk
Avatar billede kaese Nybegynder
26. august 2001 - 20:14 #18
en ...... elg?
Avatar billede peterswin Nybegynder
26. august 2001 - 22:14 #19
Jep ;-)
Avatar billede peterswin Nybegynder
26. august 2001 - 22:16 #20
men hvorfor????
Avatar billede arctic Nybegynder
02. september 2001 - 00:17 #21
Det er sikkert en god side, men vi kan altså heller ikke se den.
Avatar billede krumel Nybegynder
02. september 2001 - 00:27 #22
jeg fatter ikke hvad han har gang i, jeg var ellers derinde tidligere i dag, og der virkede den fint.
Avatar billede larsroed Nybegynder
12. september 2001 - 11:57 #23
Jeg synes stadigvæk menudelen er for svær at læse, prøv at blur baggrunden, bare en smule :)
Avatar billede jakoba Nybegynder
27. maj 2002 - 17:42 #24
knast >> måske på tide at lukke dette spm?

mvh JakobA