Avatar billede Desperart Praktikant
18. juni 2016 - 23:15 Der er 2 kommentarer

Pludselig forsvinder alt og er stå "Microsoft Fejlrapportering"

Jeg skriver i et dokument og forlader computeren. Da jeg kommer tilbage afslutter dokumentet uventet og skriver "Microsoft Fejlrapportering". Mit dokument forsvinder dernæst og halvdelen af de 20 sider jeg har skrevet er forsvundet!
Kan jeg finde dem igen?
Det er eksamensbesvarelser så er gået i paniK!!!
Avatar billede htx98i17 Professor
19. juni 2016 - 07:41 #1
Prøv at søg efter filen. Søg på noget af filnavnet, måske kan du finde en midlertidig fil.

Hvis ikke, så prøv at find mappen der hedder Temp og kig der.
Gå i Funktioner -> mappeindstillinger -> og vælg "vis skjulte filer".

Der er også en anden mulighed. Du kan åbne word(?) og se om den tilbyder at genåbne dokumentet.

har du virkelig skrevet 20 sider uden at gemme en eneste gang? øv...
jeg starter altid med at gemme, og så gemmer word automatisk hver 2. minut tror jeg.
Avatar billede Slettet bruger
19. juni 2016 - 12:31 #2
Word gemmer som standard alle 10 minutter - selv hvis ikke filen er gemt i første omgang.
Standardfilplaceringen er her:
%appdata%\Roaming\Microsoft\Word\
Husk at slå "vis skjulte filer" til.
Hvis ikke Word tilbyder dig noget, når den starter, kan du kigge i stien, og se, om der ligger noget dér