Avatar billede Karl Johan O. Praktikant
14. juni 2016 - 18:48 Der er 2 kommentarer

Kan man gendanne mappe i Windows 10?

Kan man gendanne en mappe der ved en fejl er slettet for ca. 3 - 4 måneder siden.
Styresystemet er Windows 10.
Hvis muligt, hvordan gør jeg så trin for trin.
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Karl Johan
Avatar billede 220661 Ekspert
14. juni 2016 - 20:00 #1
Jeg vil ikke tro det er muligt, da indholdet i mapperne sikkert er blevet overskrevet med ny data.
Har du systemgendannelsespunkter der ligger så lang tid tilbage, er der måske en minimal mulighed, men jeg tvivler.
Hvis du kan huske hvad der lå i mappen kan du med et recovery program som Recuva, prøve at søge på filerne. Andre muligheder tror jeg ikke du har desværre.
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. juni 2016 - 14:15 #2
For at kunne gendanne noget med succes, er det vigtigt at man intet sletter eller gemmer på pc og prøver at gendanne med det samme.
3-4 mdr. efter så tror jeg næppe det er muligt at gendanne en slettet mappe!
Desværre :(