Avatar billede anna1997 Praktikant
13. juni 2016 - 00:56 Der er 3 kommentarer

Zommed ind

Hey der ude!
jeg har et lille problem med min computer!
Det er meget mærkeligt Zommed ind i blandt andet word. jeg har vedhæftet nogle billeder som links længere nede.

Problemet opstod da jeg prøvede at tilslutte min printer forleden dag. jeg har siden søgt hele nettet tyndt og prøvet alle mulige ting som
Ctrl 0
ctrl +/-
"scrolle" på mouse pad på desktop
rettet skærmopløsning
kigget alt muligt igennem i indstillinger
endda opdateret skærm et eller andet halløj :P
INTET har virket

det er virkelig deprimerende at word er sådan lige nu, da jeg er midt i min eksamens periode og virkelig har brug for at kunne bruge det optimalt!

jeg har Windows 10.
Computeren er en Lenovo G50-70 fra slut 2014
den har altid virket normalt, ind til nu..
mit word er det man får fra skolerne. ener det er det som hedder office 365

jeg er virkelig ikke særlig klog på computere.. så jeg håber der eren der ude som kan hjælpe mig!

Hilsen, en meget fortvivlet pige som virkelig skal bruge sin computer for at klare studenter eksamen! :D

http://billeder.bazoom.dk/heste/album/1900/m/9496833/word-problem.jpg

http://billeder.bazoom.dk/heste/album/1900/m/9496835/word-problem.jpg

http://billeder.bazoom.dk/heste/album/1900/m/9496834/word-problem.jpg
Avatar billede Slettet bruger
13. juni 2016 - 11:08 #1
Det lyder som om du er zoomet ind i skærmen - hvis du går tilbage til Grafik indstillinger (jeg kører med Engelsk Win10 - her hedder det "Display settings" når du høremus-klikker på skrivebordet);
Så har du der sådan en skydebar - "Skift størrelsen af tekst, apps og andre ting" - den bør stå helt til venstre (100%) - kun når jeg skubber den til højre, kan jeg simulere dine billeder...
Avatar billede anna1997 Praktikant
13. juni 2016 - 11:27 #2
Det har jeg tjekket og den er på 100 %. jeg kan sætte det på 125% og så zoomer den bar yderligere ind :(
Avatar billede store-morten Ekspert
13. juni 2016 - 16:07 #3
Der er 3 knapper nederst til venstre for  +  -  skyderen, den midterste er valgt, prøv den til venstre "Læse tilstand" tror jeg den hedder.