Avatar billede Dolphin Praktikant
30. maj 2016 - 14:05 Der er 1 kommentar

Vejrstation på Synology DS214play

Er der nogle som ved hvordan man installerer en Ventus W831 vejrstation til en Synology DS214play.
Har fundet en masse beskrivelser på nettet med det virker ikke / jeg kan ikke finde ud af det.

Men der er nogle som ved hvordan man gør samt kan give en beskrivelse/manual dertil.
Avatar billede Preben Holm Praktikant
30. maj 2016 - 18:57 #1
det er meget bøvlet at få det til at køre med den vejrstation du har, hvis du i stedet havde en ventus w920, eller en NetAtmo WiFi Vejrstation, som begge i forvejen er beregnet til du kan se den via en app lige meget hvor du er i verden, ville det være meget lettere