Avatar billede tand Seniormester
14. maj 2016 - 10:13 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

sort farvepatron printer lysgrå.

HP Photosmart B109F.
sort patron nr. 364.
Hvorfor kan jeg ikke printe 100% sort.  men kun ca. 10%. ?
når jeg går i Corel Draw og laver 4 blokke med hver sin farve.
100% yellow 100 cyan 100% magenta og 100% black.
kommer black ud med ca 10% sort, hvad sker der. ?
Det gælder også ved almindelig sort tekst udprintning.
Avatar billede 220661 Ekspert
14. maj 2016 - 11:55 #1
Farverne ellers er ok?
Har du kørt renseprogrammer, og kalibreret patronerne
Avatar billede tand Seniormester
14. maj 2016 - 13:09 #2
Ja jeg har renset.
Men det hjælper ikke den sorte vil ikke printe fuld sort.
Avatar billede tand Seniormester
14. maj 2016 - 13:29 #3
Den fortæller mig også at farvepatronerne er ok. Og at der er masser af farve i dem.
Avatar billede 220661 Ekspert
14. maj 2016 - 13:36 #4
Hmm. Den står ikke til at printe i greyscale et sted?
Avatar billede tand Seniormester
14. maj 2016 - 14:56 #5
Nej
Avatar billede hjolsen Ekspert
14. maj 2016 - 16:47 #6
Hvis du udskriver en test side via printerens egen menu (vedligeholdes menu ) skriver den så sort ?
evt læs guide her : http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/c01894468
Avatar billede tand Seniormester
14. maj 2016 - 17:05 #7
Hvis jeg printer en testsside som den beder om at jeg lægger op til scanning, fortæller den mig at der er fejl på testsiden. Det forstår jeg godt for en testside består normalt af blå og sorte blokke med fine lodrette streger.
Men her er der kun de blå.
Jeg ved ikke om jeg skulle kontakt HP.
Avatar billede claes57 Ekspert
14. maj 2016 - 17:27 #8
Undskyld forslaget, men det er vel ikke fordi den beskyttelsestape, der sidder på sort farvepatron, er glemt?
Avatar billede tand Seniormester
14. maj 2016 - 18:34 #9
Nej bare det var så nemt.
Avatar billede claes57 Ekspert
14. maj 2016 - 20:19 #10
skulle du tilfældigvis have en reserve liggende (ubrugt sort)? hvis den virker, så er nuværende patron defekt, og du skal få den ombyttet hos forhandler. Ellers er printer defekt (der er gået en løs ledning).
Avatar billede tand Seniormester
20. maj 2016 - 09:35 #11
Jeg kan ikke forstå hvad der skete.
Jeg gemte printeren væk i et par dage og satte den op igen for at ringe til HP support.
så printede jeg lige en prøveside ud, og så var problemet der ikke mere !!
Jeg siger tak for forsøgene på hjælp.
Hvem giver man point til. ?
Avatar billede 220661 Ekspert
20. maj 2016 - 12:56 #12
Bare luk selv :-)
Avatar billede claes57 Ekspert
20. maj 2016 - 13:14 #13
Dvs, klik i svar og skriv en tekst (fx lukker). Så kan du bagefter acceptere det, og du bevarer dine point til en anden gang...
Avatar billede tand Seniormester
20. maj 2016 - 14:40 #14
Luk
Avatar billede Gian Helzizda Praktikant
29. august 2016 - 11:59 #15
Spam

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester