Avatar billede bigo Nybegynder
22. august 2001 - 11:28 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

www.dulmens.dk

er lige blevet released.

Any comments??
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
22. august 2001 - 11:35 #1
Avatar billede bigo Nybegynder
22. august 2001 - 11:37 #2
ok.. U got me there.. ;-)
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
22. august 2001 - 11:38 #3
Pæn side, men er dog lang tid om at loade (ISDN 64 kb). Jeg kommer ind på en side lavet til 1024x768 - og dog har jeg en scroller i bunden af siden..det bør rettes.
Avatar billede bigo Nybegynder
22. august 2001 - 11:41 #4
(Har har.. der kan du bare se hvad jeg sagde grafiker.. )

Well, på min 1024 skærm funker det uden scroll i bunden.. Er den så tung at loade.. øv.. troede jeg havde fået presset jpg´sne nok ned..
Avatar billede Slettet bruger
22. august 2001 - 11:41 #5
1. Er ikke vild med sider der selv maksimerer sig

2. Din side fylder 159 KB!  Alt alt for meget!!!!Har du prøvet at se siden med et modem?
Du skal mindst ned på 30 KB før det er acceptabelt. Det er nok dine store baggrunde. Lav dem om til ensfarvede gif-filer.

3. Alle dine billeder på siden er også alt for store rent synsmæssigt. De ville være fede hvis de var 4 gange mindre.

4. Når din menu er så bred, hvorfor er teksten så så lille?

5. Jeg har mange andre punkter, men start med disse!

Og klø så bare på, man bliver kun bedre.
Avatar billede Slettet bruger
22. august 2001 - 11:42 #6
Ifølge HomeSite vil det tage 22.3 sekunder at loade siden. Og det er under optimale vilkår!
Avatar billede bigo Nybegynder
22. august 2001 - 11:45 #7
hmm.. Må vist arbejde lidt på grafikstørrelsen kan jeg se ;-)

Tal for comments.. will work on it..

Jeg lader den stå lidt.. points kommer senere..
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
22. august 2001 - 11:47 #8
Omkring de 15 sek. hos mig..
Avatar billede lala-joker Nybegynder
23. august 2001 - 21:57 #9
det nytter ikke at lave et kæmpe billede så de besøgende skal vente vildt langt tid !

skær bilelderne op via photoshop ! det er meget smartere !