Avatar billede m_chr Nybegynder
08. maj 2016 - 20:31 Der er 1 kommentar

Flytte kalender fra en Sony compact z3 til en Samsung s3

Hej Eksperten

Er der nogen af jer der ved hvordan man flytter sin kalender fra en Sony compact z3 til en Samsung s3
Jeg har prøvet med Samsung smart switch og den vil ikke tage kalenderen med over ..

På forhånd tak
M.
Avatar billede eurositi Ekspert
10. maj 2016 - 15:19 #1
Sørg først for, at du enten er tilsluttet en onlinekonto eller har isat et SD-kort.
Gå nu til Indstillinger > Sikkerhedskopiering & Nulstilling > ... Mere > Manuel sikkerhedskop.
- Markér "Kalender" (det meste er nok allerede markeret, men det vælger du selv)
- Angiv destinationen (f.eks. SD-kortet)
- Klik på [Backup]

Kalenderen er nu gemt i mappen Android/Data/SonyBnR/Backup med filnavnet CALENDAR på SD-kortet (eller hvor du nu valgte at gemme den)... Forhåbentlig kan den importeres på Galaxy'en uden problemer.

Ellers må du via Google:
https://www.recovery-android.com/sony-pc-companion-transfer-contacts-calendars.html