Avatar billede mrkaiser Nybegynder
04. maj 2016 - 08:50 Der er 3 kommentarer

tastatur kan kun skrive æ når man holder tasten ned i 5 sekunder.

Hejsa

Jeg har en PC med Windows 10, og jeg har dansk tastatur instaleret, alt andet virker på tastaturet med hver gang jeg skal skrive Æ skal jeg holde tasten ned i 5 sekunder inden den skriver bogstavet, og så kommer der somregel 5-10 stykker og så skal man til at slette de overflødige bogstaver hver gang, det er ret irriterende !!!

Er der et eller fix jeg kan lave ??
Avatar billede claes57 Ekspert
04. maj 2016 - 10:59 #1
prøv at tilslutte et eksternt tastatur - er det ok, så skal du have dit repareret (=udskiftet).
Avatar billede mrkaiser Nybegynder
04. maj 2016 - 12:23 #2
Det er ikkle tastaturet har testet 3 forskellige, samme problem med allesammen, tænker det er noget kodning til dk tastatur der mangler ?? Skal lige sige jeg bor i Thailand og har købt en pc her med engelsk windows 10 og sat regionskoden til dk men af en eller grund kan den ikke skrive æ uden at man holder tasten nede i 5 sek.
Avatar billede claes57 Ekspert
04. maj 2016 - 12:39 #3
installer engelsk tastatur - slet det danske. Genstart, og installer det danske og test.