Avatar billede zen Nybegynder
19. januar 2000 - 11:46 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

mangler "drihwp32.dll "

Hallo..
jo...min far mangler denne fil,og jeg ved ikke hvilken hardware den kom fra,og han bor meget langt væk fra mig så jeg kan ikke rigtigt gå i gang med att installere noget/om-installere(min far aner ikke særlig meget om pc-er)
Hvis det er nogen som har denne fil ...please ku i sende den?
Timmy@image.dk
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2000 - 12:03 #1
Avatar billede snowball Novice
19. januar 2000 - 12:13 #2
kharder: Det var da vidst noget du bare lige slyngede ud uden at kigge om den omtalte fil var på siden, for den er nemlig ikke på siden !!!

Snowball
Avatar billede zen Nybegynder
19. januar 2000 - 12:17 #3
WEll.......Kharder...snowball`s Right.
jeg har checket den siden plus 2 andre sider men no luck.....seeya
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2000 - 12:19 #4
Nej men der var henvisninger til den Site. Når jeg komme hjem prøver jeg Gozilla.
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2000 - 12:20 #5
Det program har jeg ikke lige her.
Avatar billede snowball Novice
19. januar 2000 - 12:21 #6
zen: er der et multimedie keyboard tilsluttet pc'en ??? Jeg har flere steder læst at det er der filen skal bruges !!

Snowball
Avatar billede zen Nybegynder
19. januar 2000 - 12:46 #7
FOKK,,,,,yes det er et ...ka ikke huske navnet..men det er det samme keyboard jeg hade ,og det var sku nogle probs hvis man installerede det medkommende software.  nå men jeg vil sige til min far at afinstallere det crap fordi man har ikke brug for alle de genvejs shite .du hører fra mig snart...
ZEEEEN
Avatar billede snowball Novice
22. januar 2000 - 17:23 #8
zen: har du fundet ud af noget ???

Snowball
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2000 - 23:18 #9
Snowball, du har ret se her http://www.snowcrest.net/writers/cpu/3066.html  . Du må hellere komme med et svar mon ikke?
Avatar billede snowball Novice
22. januar 2000 - 23:48 #10
Yeps, har læst de artikler der, og nogle andre på et andet msg. board med nøjagtig de samme problemer !!!

Snowball
Avatar billede zen Nybegynder
23. januar 2000 - 13:13 #11
HEY snowball......Jeg fikk min far til att afintallere turbo-media ......og all virker normalt igen..Takk
Zeeeeeeeeeen