Avatar billede Alizhansen Nybegynder
02. april 2016 - 19:58 Der er 4 kommentarer

Google Chrome osv dukker ikke op

Hej eksperten

Jeg er ikke så klog omkring det med it, så har måske lidt svært ved at forklare mit problem. Men min Acer computer har haft dette problem tre gange før og aner ikke hvad jeg skal gøre.

Problemet er, at når jeg tænder min bærbar, så dukker Google Chrome, sportify osv ikke op nede i den linje for neden, kun nogle ikoner dukker op. Når jeg trykker på dem, sker der intet. - jeg taler ikke om ikonerne på skrivebordet, men nederst på den linje. Jeg har prøvet det før, hvor jeg tændte og slukkede en hel dag, også kom det. Men er altså bange for at min computer måske er ved at gå helt i kaput og vil ikke mindste alle mine ting.

Lige nu sidder jeg og tænder og slukker min computer. Jeg har ikke kunne komme på nettet hele dagen pga. Internet ikonerne osv. Ikke dukker op. Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede 220661 Ekspert
02. april 2016 - 20:04 #1
Hej og velkommen til.
Du har måske ved en fejl fået slået dem fra.
Nu skriver du ikke hvilket system du kører, men hvis du i søgskriver msconfig og herefter går i start kan du se hvilke programmer der starter med Windows. I de nyere versioner af Windows skal du i joblisten og finde start fanen der, hvor du kan aktivere og deaktivere dine opstart programmer.
Avatar billede 220661 Ekspert
02. april 2016 - 20:06 #2
Hov. Fik ikke læst det nederste før jeg skrev. Er det så ikonerne til venstre der også er væk?

Hvilket system kører du?
Avatar billede claes57 Ekspert
02. april 2016 - 20:06 #3
Det kan være din brugerkonto, der er defekt. Så starter den med en default/standard bruger, og der mangler din skærmopsætning.
Avatar billede Alizhansen Nybegynder
03. april 2016 - 00:47 #4
Hej. Jeg skrev altså dette indlæg inde på min mobil, så kunne kun komme på internet der. Jeg forstår ikke rigtig hvad I mener, men nu er det dukket op igen. Men jeg ved bare, at det vil ske igen, da det er sket 3 gange før. Mine eksamener er også nær, og vil bare ikke have min computer går ned i en dag ligesom i dag, hm..