Avatar billede oppes Seniormester
19. marts 2016 - 10:53 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Ctrl+alt+del

Har win 10 . Har lige installeret et program Og genstartet og nu kommer jeg ikke videre end: An operating system wasn' foundation. Try dicconnecting any drives Thatcher don't contain an operating system.
Press ctrl+alt+del to restart.
Har prøvet men det samme resultat igen og igen
Avatar billede claes57 Ekspert
19. marts 2016 - 11:19 #1
sidder der en usb-stick eller er der en cd i maskinen? Væk med dem, og genstart.
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2016 - 11:36 #2
Tilslut dit C-drev (harddisk) til en anden pc via en usb-apdator, og kør scandisk på den.
Avatar billede oppes Seniormester
19. marts 2016 - 12:01 #3
Jeg kan ikke få cd'n ud
Avatar billede Uvanga Ekspert
19. marts 2016 - 12:17 #4
#3 "Jeg kan ikke få CD'en ud"
Er det fordi den ikke reagerer når du trykker reject? Udenpå slot for CD er der et lille hul, tag en papirclips, ret den ud, og sæt den i dette hul. Tryk let til middel, og CD slot vil åbne.
Avatar billede oppes Seniormester
19. marts 2016 - 12:48 #5
Nu fik jeg cd drev ud men der var ikke noget i. Nu installerer jeg win 7 fra cd'n på en Tom partition og ser om jeg kan komme til at køre Scandinavia på C:drev som win 10 er installeret. Er det OL?
Avatar billede oppes Seniormester
19. marts 2016 - 12:49 #6
Er der OK ?
Avatar billede oppes Seniormester
19. marts 2016 - 14:25 #7
Skandinaviske=jeg mente scandisk
Avatar billede oppes Seniormester
19. marts 2016 - 14:57 #8
Nu kunde jeg igen komme på Win10
Jeg genstartede fra win 7 og valgte win 10 og reparere win 10 og så gik der lidt tid og jeg skulle genstarte og kunde vælge win 7 eller win10 og så kører den igen.
Hvad skal jeg nu gøre for at vare sikker igen.?
Avatar billede oppes Seniormester
19. marts 2016 - 21:22 #9
er der flere SVAR
Avatar billede Uvanga Ekspert
20. marts 2016 - 08:08 #10
#4 Jeg ved ikke om det var til hjælp, jeg vil dog godt byde ind med et svar ;-)
Avatar billede oppes Seniormester
21. marts 2016 - 01:53 #11
Uvanga-  Det er hverfald godt at vide hvis man engang sku bruge det