Avatar billede ranni Forsker
14. marts 2016 - 20:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

SWF converteret til PDF.

Hej.
Win 8.1
Jeg prøver at convertere en SWF video på 4 MB til en PDF AVI/MPG/MP4 video med Googlecloud.
Filen med resultatet er kun på 20 KB og ubrugelig.
Jeg har mistanke om at jeg ikke forstår hvad en SWF og en PDF indeholder af muligheder/umuligheder.
Avatar billede madklub Guru
15. marts 2016 - 20:00 #1
Ja, du er gal på den.
SWF er Flash.
PDF er til tekst og foto - ikke video.
AVI, MPG, MP4 er alle filtyper, der har noget med video at gøre.

Se her: http://www.files-conversion.com/
Avatar billede ranni Forsker
15. marts 2016 - 20:53 #2
Jeg har dog søgt mange selvbladene PDF programmer, hvor jeg kan indsætte JPG fotos når de er converteret til PDF.

Du har bekræftiget min lille mistanke om at SWF filer ikke kan brændes som en DVD video.

GOM player kan afspille SWF, så den optager jeg med Snap 8 Ashampoo
og bestemmer selv tiden, hvor næste side skal vises.

mad.... Vil du sende et svar.
Avatar billede madklub Guru
16. marts 2016 - 00:46 #3
Du fandt jo selv ud af det..
Avatar billede ranni Forsker
16. marts 2016 - 09:02 #4
OK  Så får jeg vel selv point.
Jeg ved ikke, hvad jeg skal bruge dem til ??
Min lokale købmand vil ikke veksle dem til varer.