Avatar billede lbe Nybegynder
11. marts 2016 - 11:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Bluetooth dræber WiFi

Jeg har sat en bluetooth modtager op, så jeg over wifi kan afspille lidt radio.

Det begynder at hakke i lyden og er ikke værd at lytte til.

Der sker for både tablets og mobil telefoner. Problemet er mindre når jeg bruger TDC Play app, og enhederne spiller perfekt uden bluetooth, eller uden wifi. Mobilerne er lidt bedre end tablets.

Havde samme problem med datterens bærbare og aktive bluetooth højtalere, men her virker det også bedre med mobilen.

Ved at de begge køre på 2.4 ghz båndet.

Er der nogen der kender en løsning på bluetooth/wifi forstyrrelserne?
Avatar billede lbe Nybegynder
10. april 2016 - 06:34 #1
Det er der så ingen der kender en løsning på.
Avatar billede lbe Nybegynder
10. april 2016 - 06:36 #2
Ærgerligt