Avatar billede knagen7100 Novice
09. marts 2016 - 21:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke: Fastgøre Outlook til proceslinien i Win10

Jeg kan ikke fastgøre outlook 2016 til proceslinien i win 10, på min vens computer. Valgmuligheden findes ikke når jeg højreklikker på ikonet på skrivebordet.
Det kan godt lade sig ved andre programmer.
Jeg har også flere gange prøvet at låse og låse proceslinien op.
Jeg har også prøvet på min egen computer hvor det godt kan lade sige gøre, men af en eller anden grund kan det ikke gøres på min vens computer.
Avatar billede kurtba Ekspert
09. marts 2016 - 23:50 #1
Det er formentlig fordi det er en genvej du har liggende på skrivebordet.
Gå i stedet i Start-Alle Apps - Microsoft Office og find outlook og højreklik på den der. Så burde "fastgør til proceslinjen" være en mulighed.
Avatar billede knagen7100 Novice
22. marts 2016 - 17:16 #2
Det ser ud til at løse problemet. Smid et svar og der er point.
Avatar billede kurtba Ekspert
22. marts 2016 - 20:56 #3
OK