Avatar billede EmilieAndersen Nybegynder
02. marts 2016 - 16:26 Der er 4 kommentarer

Ipod Touch

Jeg har lige fundet min Ipod Touch frem igen da jeg snart skal til Prag med min skole, jeg vil gerne have noget nyt musik derind, og jeg ved hvordan man gør via Itunes, men jeg tænkte på om man kan downloade musik et andet sted fra, hvor man ikke skal købe sangene først?
Avatar billede madseksperten Nybegynder
02. marts 2016 - 16:40 #1
Men det er vel piratkopiering du efterspørger?
Avatar billede tiger_dk Mester
02. marts 2016 - 17:20 #2
Du kan lave en playliste på youtube.com , det kommer selvfølgelig an på om du er online hele tiden !
Avatar billede t-bee Novice
02. marts 2016 - 19:25 #3
Du behøver vel ikke købe sangene gennem iTunes, kan man ikke både rippe CDer og importere lydfiler i iTunes?
Avatar billede tiger_dk Mester
08. marts 2016 - 16:11 #4
du kan overføre sange til din Ipad via Itunes, f.eks af cd'er du har rippet !

https://www.youtube.com/watch?v=aIgTOf99dLY