Avatar billede larsroed Nybegynder
21. august 2001 - 21:31 Der er 9 kommentarer

Diablo II

Jeg har et problem med at spille Diablo II på Windows 2000, er der andre der har det problem, og måske kender en løsning :o)=

På forhånd TAK!!

Roed
Avatar billede fcs Novice
21. august 2001 - 21:34 #1
Hvad er problemet? Kan du slet ikke spille eller hvad? Får du nogen fejlmeddelelser?
Avatar billede zhark Nybegynder
21. august 2001 - 21:37 #2
Start med at installere prg. :)
Avatar billede larsroed Nybegynder
21. august 2001 - 21:38 #3
Jeg når til reklamerne (og filmen hvis jeg installere den stor pakke) men derefter sker der ikke noget, jeg kan høre noget musik i baggrunden, men skærmen er bare sort....
Avatar billede larsroed Nybegynder
21. august 2001 - 21:39 #4
haha, du er da så underholdende zhark.........
Avatar billede dudesicko Novice
23. august 2001 - 10:02 #5
prøv med.
\"x:\\Games\\Diablo II\\Diablo II.exe\" -skiptobnet
Avatar billede fcs Novice
05. november 2001 - 19:17 #6
Larsroed>> Har du fået løst dit problem eller har du stadigvæk besværligheder?
Avatar billede alexander_j Nybegynder
05. november 2001 - 19:24 #7
Jeg kører også Win2000, men har ingen problemer med at afvikle DII.
En af mine venner havde også problemer med at afvikle DII - løsningen her var at sætte grafikken til 2D i \'videotest\' - ikke nogen optimal løsning, men DII fungerede da ;-)

Vh. Alexander ;-)
Avatar billede roedz Nybegynder
05. november 2001 - 19:27 #8
Jeg har faktisk løst problemet, opdateret grafikkortes driver, og så virket det :))
Avatar billede fcs Novice
05. november 2001 - 19:31 #9
Nu bliver dete her jo lidt speget. Man kunne jo fristes til at tro at \"Roedz\" og \"larsroed\" er den samme person og man må jo ikke have to brugere!!!!!!

Husk også at lukke spørgsmålet!!!!