Avatar billede KinwareFM Nybegynder
16. februar 2016 - 16:32 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problemer med at få BoxBilling til at connecte min database

Hej Eksperter,

Jeg er lige for tiden i gang med at starte en hygge/hobby virksomhed, som skal komme til og levere spil servere. Så derfor skal jeg jo sætte en masse high-tech systemer osv op.

Men så har vi balladen, det betalings system jeg bruger hedder "BoxBilling", jeg har hørt at du det skulle være en af de bedste pogrammer til det og så er det gratis. Men når jeg har lavet en database til programmet og jeg har tastet mine oplysninger ind, så klager den over at den ikke kan få adgang til databasen. Hvad skal jeg gøre?

*EKSTRA INFO*
Der står inden på deres side at man skal lave en bestemt tabel til min MySQL database, men kan ikke finde ud af hvilken og hvordan.
Avatar billede vagnk Juniormester
17. februar 2016 - 09:10 #1
Hvordan connecter du og hvilken DB connecter du til?
Avatar billede KinwareFM Nybegynder
17. februar 2016 - 10:54 #2
*Problemet er fikset*

Det var min webhotels udbyder som ikke havde givet en bestemt bruger lov til at kunne ændre i databasen, da pogrammet skal kunne det.

#SurfTown

:)