Avatar billede toanka Nybegynder
15. februar 2016 - 12:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Installation af Photoshop CC på anden PC

Jeg har et abonnement hos Adobe på Photoshop CC og Lightroom, som er installeret på min PC. Jeg vil gerne have den installeret på nr.2 PC; men hvordan gør jeg?
Avatar billede prodic Mester
15. februar 2016 - 13:00 #1
Det burde være nok at logge på Creative Cloud og installere dem derfra.

https://www.adobe.com/creativecloud/catalog/desktop.html
Avatar billede toanka Nybegynder
15. februar 2016 - 14:22 #2
Tak prodic. Har nu været inde på det tilsendte link og har logget på med mit Adobe ID. Men.... jeg er desværre bare ikke nogen ørn til det her. Kan ikke lige se hvad jeg skal vælge. Vil du være rar at skære det ud i pap for mig?
(Har heller ikke selv installeret den PS Cc jeg bruger nu)
Avatar billede prodic Mester
15. februar 2016 - 16:09 #3
Du burde på siden - efter du har logget ind med dit ID - have mulighed for at vælge download. Hvis du downloader Photoshop & Lightroom, så burde installationen være lige til at gå til.
Avatar billede toanka Nybegynder
15. februar 2016 - 16:45 #4
Tak prodic, det lykkedes.