Avatar billede PiPed Nybegynder
04. februar 2016 - 11:05 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mobilvenlig hjememside

Hej
Jeg er blevet anbefalet af Google at få min hjemmeside konverteret til mobilvenlig. Jeg har ikke selv lavet min hjemmeside, og aner intet om at lave hjemmesider eller hvad sådan noget koster og skal koste. Men jeg skal bruge en mobilvenlig hjemmeside og hjælp til at lave sådan en.

Siden hedder www.cassiopia.dk
Jeg skriver sange til konfirmationer og andre festlige begivenheder, og på hjemmesiden kan man bestille en sang via en formular. Den vil jeg selvfølgelig gerne beholde, sammen med de andre funktioner der ligger på siden, som f.eks. feedback og karakter (vises kun ved log ind)

Nogen der kan hjælpe mig med dette, til en fair pris?

Hilsen Pia
Avatar billede michael_stim Ekspert
04. februar 2016 - 12:00 #1
Jeg ville nok lave en helt ny side med hjælp af et cms (f ex Wordpress), på den måde kan du med hjælp af et plugin konvertere til mobilvenlig.
Avatar billede michael_stim Ekspert
04. februar 2016 - 12:00 #2
OBS. Du behøver ikke kunne programmere hvis du bruger et cms.
Avatar billede PiPed Nybegynder
04. februar 2016 - 12:11 #3
Hej
Hvis jeg laver siden om til en cms, kan jeg så også beholde min bestillingsformular?

Hilsen Pia
Avatar billede webtechlab Nybegynder
04. februar 2016 - 14:23 #4
Hej Pia jeg vil meget gerne hjælpe dig til en fair pris. Send mig nogen kontakt oplysninger så lad os finde den bedste løsning til dig .. Tak og forsat god dag.
Avatar billede webtechlab Nybegynder
04. februar 2016 - 14:27 #5
Og jeg tænker vi skal lave din nuværende sig som er skrevet i php til bare at blive mobilvenlig ikke andre systemer da din hjemmesiden i forvejen er rigtigt flot.
Avatar billede expnet Seniormester
04. februar 2016 - 16:53 #6
Hej pia du er også velkommen til at send mig en pm og så kan vi tage en snak om at gøre din nuværende side mobilvenlig
Avatar billede PiPed Nybegynder
19. februar 2016 - 10:21 #7
Hej
Efter nogle ugers betænkningstid, har jeg besluttet at beholde siden som den ser ud. Mobilvenlig eller ej, folk der bestiller fra min side, sidder ikke på en mobil og skriver stikord til mig.

Hilsen Pia