Avatar billede faehunden Nybegynder
21. august 2001 - 18:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

PHPlib under Windows

Jeg har netop downloadet nyeste version af PHPlib til windows, og skal nu til at installere den... Men jeg har kun kunnet finde en vejledning til installation under Linux, og det hjælper mig ikke meget...

Nogen der kan fortælle mig hvordan jeg installerer det/instiller apache/PHP og den slags

Eller kan henvise til et sted hvor jeg kan læse mig til det.

På forhånd tak :)
Avatar billede faehunden Nybegynder
21. august 2001 - 18:40 #1
UPS, PDFlib mener jeg :) Ert lidt træt :)
Avatar billede webmasterdk Praktikant
21. august 2001 - 20:26 #2
i din php.ini skal du tilføje linien
extension=php_pdf.dll eller hvad din nmåtte hedde.. og så putte den i mappen med dine andre extensions!

www.fotx.net/WebmasterDK
Avatar billede faehunden Nybegynder
21. august 2001 - 20:36 #3
Mange tak for hjælpen :)
Avatar billede webmasterdk Praktikant
21. august 2001 - 20:44 #4
Var så lidt!
Takker for point!