Avatar billede larsini Seniormester
29. januar 2016 - 10:21 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

"Snavs" på min Samsung Galaxy S4 ???

nedenstående besked stod at læse da jeg åbnede tlf her til morgen, den kan ikke slettes eller "ryddes" væk

hvad er det for noget? og uden afsender af nogen art...!

http://data01.gratisupload.dk/f/8uyhqtsj6r.jpg
Avatar billede Slettet bruger
29. januar 2016 - 11:08 #1
Avatar billede larsini Seniormester
29. januar 2016 - 11:23 #2
#1 jo tak den info kender jeg godt - men den besked jeg har modtaget i dag ligner ikke noget der kommer fra samsung, og jeg har heller tidligere i de 2 år jeg har haft tlf modtaget en sådan besked...!
Avatar billede Slettet bruger
29. januar 2016 - 12:30 #3
Kan det være en meddeles fra din Smartphone. Det virker ikke som en der er sendt. Er den opdateret.
Avatar billede larsini Seniormester
29. januar 2016 - 14:57 #4
nu har jeg 2 ens telefoner, og den jeg skriver om var faktisk ikke opdateret, så jeg klikkede på OK, og så skete der intet. herefter opdaterede jeg - og vupti forsvandt den lidt kiksede besked.
som du rigtigt anfører er det åbenbart en besked fra systemet, som en påmindelse om at man skal opdatere.(har jeg aldrig set før)
men tosset er det da at beskeden ikke har en afsender eller er signeret.
man ser jo snart spøgelser alle steder...!    ;-)
sagen opklaret - smid et svar hvis du vil have points.
tak for interessen.
Avatar billede Slettet bruger
29. januar 2016 - 15:07 #5
Bare luk selv ;-)
Avatar billede larsini Seniormester
29. januar 2016 - 15:43 #6
håber andre kan få noget ud af at læse tråden. lukker
Avatar billede Wally73 Mester
02. februar 2016 - 02:32 #7
Nu er mange af mobil producenterne jo ikke ligefrem de bedste til at opdatere deres mobiler og Samsung er bedst ikke i den gode ende af den gruppe, så det er måske ret logisk at du ikke kan genkende deres opdateringsbeskeder. :)

http://mobil.nu/samsung/samsung-sagsoegt-paa-grund-af-manglende-android-opdateringer-64364
Avatar billede larsini Seniormester
02. februar 2016 - 06:31 #8
#7 ja du har helt ret, tak for input
Avatar billede larsini Seniormester
24. februar 2016 - 11:39 #9
lukker