Avatar billede kthiesen Novice
28. januar 2016 - 14:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2007 - kan ikke sende mødeindkaldelser til alle

Jeg oplever det ikke er muligt at sende en mødeindkaldelse fra Outlook 2007, så alle modtager og kan acceptere.

Er der nogen af jer, der har gjort sig erfaringer med det?
I så fald - er der en løsning?
Avatar billede vvha Praktikant
28. januar 2016 - 17:33 #1
Når jeg sender mødeindkaldelser ud, gør jeg følgende:
Under Til: skriver jeg mit eget navn
Under BBC: skriver jeg alle de navne, der skal indkaldes.
På den måde sikre jeg, at når folk skal "besvare" så får jeg svaret, ellers får jeg ikke svar fra alle.
Jeg ved ikke, om det er det, du mener.
Avatar billede leif Seniormester
29. januar 2016 - 06:34 #2
Hvis man fra sin kalender i outlook sender kalender invitationer til møder til externe personer så vil der være nogen som ser den forkert da nogen gratis/webbaseret løsninger ikke forstår opbygningen af den mail som afsendes.
Avatar billede kthiesen Novice
29. januar 2016 - 08:18 #3
@vvha, nej det er ikke problematikken.
Når jeg sender mødeindkaldelsen kan nogen modtage og andre ikke, så det handler ikke om svaret - det får jeg fra dem der modtager indkaldelsen - der er nogen, der aldrig modtager.

@leif, kan du pege på/linke til yderligere oplysninger, for jeg kan ikke se noget mønster i hvem der modtager og ikke modtager. Kan det være protokollen (POP3, IMAP osv.) der har indflydelse?
Jeg har testet mod Exchange, IMAP og gmail-webadgang, hvor alle modtager og sætter i kalenderen når accepteret - selv gmail :-)
Avatar billede kthiesen Novice
17. februar 2016 - 10:34 #4
Lukker da jeg ikke har fået svar på spørgsmålet