Avatar billede tomaz Nybegynder
19. januar 2000 - 00:51 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Onlinebutik..Hvordan?

Jeg er blevet tilbudt en opgave med at lave en online butik med en webhotel løsning. Findes der nogle gode links derude, der beskriver hvordan man opbygger sådan et sted? Er der noget software der kan gøre arbejdet nemmere?
Hvad anbefaler I Access eller..
Avatar billede micman Nybegynder
19. januar 2000 - 01:23 #1
Kig ind på www.shopexpress.dk, der er et billigt shoppingsystem, og de tilbyder også webhosting i forbindelse med webdesign/e-løsning!
Siden er ikke helt opdateret, men det er fordi de venter på deres nye version af shoppingsystemet, som man gratis kan opgradere til i fremtiden!
Avatar billede rbnstudio Nybegynder
19. januar 2000 - 08:57 #2
Prøv at kigge ind på www.dandomain.dk
De har også en komplet løsning, der inkluderer webhotel og domnænenavn.
Avatar billede styrelse Nybegynder
19. januar 2000 - 09:39 #3
"Drumbeat 2000 e-commerce" et "nemt" program til formålet.
Avatar billede tomaz Nybegynder
19. januar 2000 - 11:56 #4
Hvad koster dtumbeat 2000 e-commerce og hvor finder jeg info om det?
Avatar billede hobbez Nybegynder
19. januar 2000 - 15:56 #5
På Macromedias websted - www.macromedia.com
Avatar billede zane Nybegynder
19. januar 2000 - 23:45 #6
jeg tror Front Page 2000 er bedre end Drumbeat, det er ihvertfald hvad jeg har hørt
Avatar billede tomaz Nybegynder
19. januar 2000 - 23:58 #7
Mener du at man kan lave en butiksloesning med Frontpage 2000?
Avatar billede zane Nybegynder
20. januar 2000 - 12:34 #8
Du kan vist næsten lave ALT med databaser i FP2K, jeg er godt nok langt fra FP tilhænger, men i netop denne sammenhæng er det ret godt.

~zane~
Avatar billede tomaz Nybegynder
22. januar 2000 - 23:47 #9
Thanks guy´s