Avatar billede sbon Nybegynder
19. januar 2016 - 13:38 Der er 1 løsning

Forbindelsesproblem

Hej. Jeg har et problem, jeg håber I kan hjælpe med. Jeg har købt en bluetooth-højttaler (Denon Envaya Mini) som jeg vil bruge sammen med min PC (HP ProBook med Windwows 7 pro). Problemet er bare at det ikke virker.

Når jeg aktiverer højttaleren kan computeren godt se at den er der, og den kan også godt tilføje den til enheder, men herefter går den i gang med at søge efter drivere og her går det galt. Den kan ikke finde nogen drivere. Herefter står højttaleren i oversigten over enheder, men med en fejlmeddelelse om, at der skal installeres drivere. Hvordan løser jeg lige den?

Vh Søren

P.S. Jeg kan uden problemer afspille på højttaleren fra min telefon.
P.P.S. Denne løsning virker ikke: http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows8_1-hardware/denon-envaya-playing-from-my-mobile-but-not-my-pc/1642a1d4-3b8c-4731-b78d-5cea1670a5fd?auth=1
Avatar billede sbon Nybegynder
18. februar 2016 - 11:26 #1
Jeg har løst problemet ved at købe en bluetooth-dongle. Det virkede.