Avatar billede nico2002 Nybegynder
18. januar 2016 - 13:14 Der er 1 løsning

Kopier indhold fra et ark til andet ark.

Hej Eksperter

Jeg skal havde lagt dataer fra 2 ark sammen i Excel 2007, men den er desværre ikke så nem igen.

Problemet er at Ark et har nogle dataer og Ark 2 har resten, disse dataer skal nu samlet på Ark et, de står bare ikke i rækkefølge, de er blandet.

Ark 1 og 2 har en kolonne i hver hvor dataerne er ens, desværre forkommer der også her dataer som ikke er ens, så jeg kan desværre ikke bare sortere og kopier.

Jeg vil så høre om det er muligt at lave en regl som siger:

Hvis A1-Ark1 er lige med A1:100-Ark2, skal B1-Ark2 fra samme række hvor A?-Ark2 er, kopier til B1-Ark1

Der det muligt?
Avatar billede nico2002 Nybegynder
26. januar 2016 - 09:02 #1
Lukker

Da der ikke er kommet nogen svar lukker jeg dette spørgsmål og finder en anden løsning.