Avatar billede 67zeno Nybegynder
21. august 2001 - 16:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

kodefri

jeg har fra et stykke tid siden købt en nyt dvd-drev:

Pioneer DVD-106S Slot-In Bulk

hvad kode køre det, er det kode fri, kan det gøres kodefri???
Avatar billede qub Nybegynder
24. august 2001 - 14:49 #1
kig på denne side: http://www.firmware.fr.st/

Avatar billede pelkjaer Nybegynder
24. august 2001 - 14:50 #2
Men pas på..forkert firmware så er det dødt.
Avatar billede frille Nybegynder
27. august 2001 - 17:33 #3
Helt rolig nu. allerførst chek om dit drev køre kodefrit, eller det er et af dem der efter 5 skift låser sig til en regionskode. Men du kan prøve at søge efter et lille program ved navn region killer. Dette program gør dig i stand til at skifte rundt i regionerne så meget du har lyst til, men programmet virker kun hvis dit dvd drev er kodefrit. På min egen er dvd drev er ikke kodefrit, men den bliver det nå der sider en jumper det rigtige sted bag på. Jeg vil mene at det må være det samme på din da det også er pioneer. Men prøv at find programmet region killer først.
Avatar billede columbus Nybegynder
28. august 2001 - 14:51 #4
kig på det link gub gav dig, og find dit drev på listen, så installerer du den nye firmware og du er kode fri. Du skal ikke flytte nogen jumper bag på drevet.
Avatar billede 67zeno Nybegynder
30. august 2001 - 20:49 #5
tusind tak