Avatar billede Beam Nybegynder
23. december 2015 - 10:10 Der er 1 kommentar

tablet

Min tablet viser skærm billede at min tablet er låst pga forsøg på distribution af børneporno hvilket er løgn. Nu skal jeg betale 1000 inden 2 dage....
Hvordan kommer jeg ind og formatere tablet.Så den kan bruges igen....
Avatar billede eurositi Ekspert
23. december 2015 - 10:54 #1
Gå til: https://www.pcrisk.com/computer-technician-blog/viruses/8432-how-to-remove-android-ransomware-viruses
Scroll ned til afsnittet: "How to remove "Your device has been blocked" ransomware from an Android tablet of phone?"
... Og følg vejledningen.