Avatar billede haus Praktikant
16. december 2015 - 09:00 Der er 1 kommentar

SSD harddisk til Macbook - opdeling mellem HHD og SSD

Jeg vil supplere min Macbook Pro med en SSD harddisk. Jeg vil samtidig gerne beholde min oprindelige harddisk til billeder, musik, film mv. Dvs. at OSX samt andre "tunge" programmer skal på SSD.

Selve installationen af harddisken har jeg nogenlunde styr på.

Selve softwaredelen er jeg noget i tvivl om. Hvordan får jeg OSX og de øvrige programmer over på den nye harddisk ? Hvordan booter jeg fra ny harddisk ? Skal jeg have en CD med OSX (CD drevet tager jeg ud for at gøre plads til SSD) ?

på forhånd tak.
Avatar billede sky Nybegynder
16. december 2015 - 11:31 #1
Til de fleste diske medfølger et migration set - det klarer alle disse opgaver.... I hvert fald Samsung diske