Avatar billede Driton Seniormester
12. december 2015 - 07:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Databaser

Er der nogle databaser eller api'er som man kan bruge til at finde folks adresser hvis man har folks attitude. Har nogle api'er, men de fungere kun med bynavne
Avatar billede Driton Seniormester
12. december 2015 - 07:54 #1
Lattitude og longittude :D ved ikke hvorfor jeg skrev attitude :D
Avatar billede claes57 Ekspert
12. december 2015 - 10:00 #2
se fx http://www.findlatitudeandlongitude.com/find-address-from-latitude-and-longitude
det er måske muligt at aflæse data der.

Tag lige højde for alle os i etageejendomme...
Avatar billede buddy45 Juniormester
12. december 2015 - 10:44 #3
Google Maps. Indsæt koordinater adskilt af komma. Når du klikker på markøren får du adressen.
Avatar billede Driton Seniormester
15. december 2015 - 09:25 #5
@Rasmus tror du har misforstået det :) Det handler om programmering og en side, som stiller en api til rådighed for tildele informationer vedrørende en position på kortet :)

Men @Buddy45 tildelt et svar og ligeledes dig @Claes57 begge jeres råd førte mig til løsning