Avatar billede Greenseeker Praktikant
11. december 2015 - 21:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Samsung Smart-TV kan ikke optage Yousee ekstrakanaler

Hej!

Jeg har netop købt et Samsung Smart-TV (UE55JS8005). Jeg har abonnement hos Yousee, hvor jeg har to ekstrakanaler som jeg kan se via et Yousee-kort. Ingen problemer i det, kan se begge kanaler uden problemer, men: Jeg kan ikke optage fra de to kanaler! Uanset om jeg programmerer en optagelse eller manuelt starter optagelsen vil den ikke optage. Jeg får beskeden at optagelsen er afsluttet umiddelbart efter den er startet.

Jeg har forsøgt at optage direkte fra TV'et via USB til ekstern harddisk, og jeg har forsøgt at optage via min Samsung harddiskoptager med kortet i optageren. I begge opstillinger kan jeg se kanalerne men ikke optage noget fra dem. I begge opstillinger kan jeg i øvrigt uden problemer optage fra alle andre kanaler!

Nogen der kender løsninger på det problem?
Avatar billede claes57 Ekspert
12. december 2015 - 10:04 #1
kontakt yousee - de mangler måske nogle data på kortet til de tilkøbte kanaler (eller ved, hvorfor det ikke er åbnet).
De er på facebook (der er hurtigst svar).
Avatar billede tryltryl Juniormester
12. december 2015 - 11:03 #2
Det er nok op ad bakke. Jeg har set lignende indlæg andre steder. Yousee siger: Kontakt Samsung. Samsung siger: Kontakt Yousee...
Avatar billede Greenseeker Praktikant
25. januar 2016 - 11:48 #3
Hmm... Yousee har erkendt at det er et problem for flere, og har sagt at de arbejder på at udbedre det i samarbejde med Samsung. Det lyder jo fint nok - lad os håbe at de kan finde ud af at samarbejde. Det virker i hvert fald ikke endnu...