Avatar billede hoejbjerg Nybegynder
21. august 2001 - 13:58 Der er 1 kommentar

Videobånd til DVD/DVD til video

Hvordan overspiller man sine videobånd til en CD skive, og hvordan kan man lave en DVD om til video.

Hvilke perogrammer sakl der bruges og hvilken hardware

Mit største problem er er jaeg har en masse videobåd af familien som jeg gerne vil have overspillet til cd så de kan afspilles enten i min dvd afspiller eller på pc´en.
Avatar billede gizkor Nybegynder
24. august 2001 - 15:26 #1
de skal først gennem din computer. Hvis du har video-in på dit grafikkort er det bare at slutte videomaskinen til, ellers er du nødt til at købe et videokort til formålet. Pinnacle har lavet nogle der er gode til prisen.
Derefter brænder du dem på en cd, evt. som VCD så de kan ses med dvd afspilleren på tv\'et.