Avatar billede Champenheimer Nybegynder
13. november 2015 - 20:20 Der er 3 kommentarer

Gamercomputer til max 10.000 kr

Hej Eksperter.

Jeg har ikke købt ny PC i 100 år og er helt lost i det game. Er der nogen af jer, der ved, hvor de har de bedste priser og som evt. ved hvilken sammensætning, der giver én mest for pengene?
Jeg har skærm, keyboard og mus. Den må gerne være forholdsvis lydløs. Kabinettet skal ikke ligne et rumskib.
Jeg vil mest komme til at spille det nye Fallout. Det bliver nok begrænset, hvad jeg kommer til at spille af onlinespil/LAN, måske Titanfall.

Er det værd at vente på Black Friday?

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh
Morten
Avatar billede tiger_dk Mester
13. november 2015 - 21:59 #1
www.sharkgaming.dk de har har et godt udvalg til rimelig priser !
Avatar billede Champenheimer Nybegynder
14. november 2015 - 18:35 #2
Er de de billigste bedste på markedet?
Avatar billede tiger_dk Mester
14. november 2015 - 19:10 #3
ja det vil jeg mene, men der er sikker andre der har en anden mening ! Prøv at tage en snak med dem på www.sharkgaming.dk , de er til at snakke med !