Avatar billede tow Nybegynder
21. august 2001 - 12:05 Der er 10 kommentarer

Praktikplads?

Ok, nu prøver jeg også at søge her via eksperten. Jeg´ vist ikk´ den eneste...

Jeg søger praktikplads indenfor web-medie´et. Jeg er grafisk begavet og holder mig hertil, holder mig fra programmering! Min uddannelse hedder teknisk designer og favner vidt.

Jeg har tidligere gået på 20 ugers grundforløb på Multimedie Grafiker linien samt på Digital Media linien. Grundet alt for højt elevantal mm. lykkedes det mig ikke at komme ind på hovedforløbet.

Praktikperioden løber her fra august 2001 og frem til juni 2001. Praktikperiodens varighed afhænger også 100% af dig/jer, men jo længere ophold, jo bedre.

Geografisk placering er uden betydning, har du/I plads flytter jeg gerne herefter. Jeg er iøjeblikket bosat i nord-vest jylland.

Har du/I plads, sender jeg hellere end gerne mit portfolio og en mere detaljeret beskrivelse af mig selv, praktikforholdene, løn etc. Møder også gerne op til samtale.

på forhånd tak.....

tow - www.jentow.dk - tow@jentow.dk

nb: folk der kan hjælpe på anden vis hører jeg selvfølgelig også gerne fra!
Avatar billede aeblenet Nybegynder
21. august 2001 - 12:12 #1
Prøv at spørge hos GREY InterActive i Aalborg.

Jeg ved at de har en fast maskine KUN til brug for praktikanter

-og hvem ved ?

Grey Aalborg
Skelager 301
9000 Aalborg
Telefon 98 18 94 00
Telefax 98 18 96 00
http://www.greyaalborg.dk
Avatar billede tow Nybegynder
21. august 2001 - 12:14 #2
tak for hjælpen able

jeg har dog sendt en skriftligt ansøgning ud til både grey int. i aalborg såvel som i aarhus og ikke hørt fra dem....
Avatar billede aeblenet Nybegynder
21. august 2001 - 12:45 #3
tow>

Nej og det gør du nok heller ikke.

Der skal man vist henvende sig personligt.......
21. august 2001 - 14:23 #4
hvilket geografisk område er du til rådighed?

/def
Avatar billede tow Nybegynder
21. august 2001 - 14:35 #5
def - <Geografisk placering er uden betydning, har du/I plads flytter jeg gerne herefter. Jeg er iøjeblikket bosat i nord-vest jylland.>

Jeg er til rådighed overalt, selvfølgelig flytter jeg ikke til sønderborg hvis jeg kun skal være der 2 uger, men ellers. Jeg er sgu rimelig villig til at flytte efter praktik/job hvis det er et ordentligt \"tilbud\"

Man kan vel sige at nord, vest og midt jylland ville være ideelt hvis man må være så kræsen...

21. august 2001 - 14:51 #6
Tow>> mail sendt

/def
Avatar billede tow Nybegynder
21. august 2001 - 15:33 #7
def - reply sendt!
Avatar billede bacardil Nybegynder
22. november 2001 - 16:03 #8
Var det ikke en ide at lukke nogen af dine mange åbne spm.?
Avatar billede professoren Nybegynder
29. januar 2002 - 12:38 #9
Jeg har allerede svaret flere spørgsmål vedr. praktikpladser!
Avatar billede vallemanden Nybegynder
22. september 2004 - 07:19 #10
måske der skal lukkes