Avatar billede Slettet bruger
06. november 2015 - 23:50 Der er 6 kommentarer

Tilbud på Windows 10

Jeg modtager tilbud på Windows 10, men ved tryk på vinduet nederst i højre, fortæller Windows 10 mig: Du kan ikke køre Windows 10 på denne PC. Skærmproducenten har ikke gjort skærmen kompatibel med Windows 10. kontakt producenten for at få support.
Jeg har forsøgt at installere drivere til Geforce G210 M, men får besked: Denne grafikdriver kunne ikke finde kompatibel grafikhardware. Hvad gør jeg - er det en ny computer.
Maskinen kører Windows 7 - 64 bit  kan nogen hjælpe ?
Avatar billede RasmusRuby Nybegynder
07. november 2015 - 01:06 #1
Lad være at installere windows 10 før du er 100% sikker. Forskellen på windows 7 og windows 10 er vidst ret begrænset jeg har ikke mærket den store forskel har både haft windows 7, 8, 8.1 og har nu windows 10.

Det er muligt at dit grafikkort er for gammelt. Hvor gammel er din computer?
Avatar billede Poko1 Ekspert
07. november 2015 - 07:45 #2
Det er en Nvidia GPU den samme som sidder i min værksteds Pc. http://www.geforce.com/hardware/desktop-gpus/geforce-210/specifications Den kører uden problemer! Så jeg ville prøve at køre Driver update med Slimdrive!
Hent denne PDF. Der er et link til program øverst
http://web.gratisupload.dk/f/87eddfb5lr
Avatar billede Poko1 Ekspert
07. november 2015 - 09:11 #3
Avatar billede Slettet bruger
07. november 2015 - 11:10 #4
Spørgsmålet hvor gammel min computer er, kan jeg fortælle at det er en Acer computer 25710 Touch PC fra 08.10.2010.
Avatar billede Poko1 Ekspert
07. november 2015 - 12:35 #5
Avatar billede pretttyfly Praktikant
08. november 2015 - 11:05 #6
Hold nu med den skærmdriver, det er fordi hans touch skærm ikke er kompatibel med Windows 10, du kan sikkert godt køre opgraderingen alligevel, men det er ikke sikkert at touch funktionaliteten kommer til at virke..