Avatar billede e-nymark Juniormester
28. oktober 2015 - 12:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Erstat "standard Messagsbox" med egen Messagebox!

Jeg har en Combox hvor der jeg har 3 forskellige valgmuligheder.

På den pågældende Combox har jeg lavet et Marco under [Event] "On Not In List" som åbner en Messagebox "Teksten skal være i listen"...... det fungere OK, men når jeg lukker min Messagebox fremkommer "systemets" Messagebox med denne tekst "The text you entered isn't an item in the liste........"

Hvordan kan jeg fravælge at denne besked eller kan jeg ændre den så den indeholder min tekst?
Avatar billede jensen363 Forsker
28. oktober 2015 - 12:23 #1
Set Response til acDataErrContinue
Avatar billede jensen363 Forsker
28. oktober 2015 - 12:26 #2
Private Sub cmdUserList_NotInList(NewData As String, Response As Integer)
  MsgBox "The user name was not found in the list"
  Response = acDataErrContinue
End Sub
Avatar billede e-nymark Juniormester
28. oktober 2015 - 12:50 #3
TAK !!...Det var lige det jeg skulle bruge.
Avatar billede jensen363 Forsker
28. oktober 2015 - 12:51 #4
Velbekommen :-)
Avatar billede e-nymark Juniormester
28. oktober 2015 - 12:52 #5
Jeg fik vist ikke givet dig point.... så svar lige igen !!