Avatar billede madsmm Nybegynder
21. august 2001 - 09:26 Der er 14 kommentarer og
4 løsninger

Fordelen ved klasser

Hej,

Jeg er efterhånden blevet en ret dygtig php programmør, men jeg er gået helt uden om klasser, så jeg håber på at nogen her kan pege mig i retning af en masse god (helst online) dokumentation om fordele/ulemper og fremgangsmåder ved klasser i php.

På forhånd tak!
Avatar billede madsmm Nybegynder
21. august 2001 - 09:27 #1
og jeg tænker ikke på www.php.net\'s ting om klasser
Avatar billede jelzin101 Praktikant
21. august 2001 - 09:31 #2
Avatar billede faehunden Nybegynder
21. august 2001 - 09:32 #3
www.phpbuilder.com

der kan du finde ALT om PHP :-) Intet mindre!!!
Avatar billede faehunden Nybegynder
21. august 2001 - 09:33 #4
Nå, der var en der var hurtigere end mig :-)
Avatar billede jelzin101 Praktikant
21. august 2001 - 09:34 #5
:)
Avatar billede madsmm Nybegynder
21. august 2001 - 09:40 #6
kom endelig med flere muligheder, hvis i kan finde dem.... pointene kan jo deles!!!
Avatar billede jelzin101 Praktikant
21. august 2001 - 09:45 #7
Avatar billede faehunden Nybegynder
21. august 2001 - 09:52 #8
Ved ikke, men det eneste andet jeg kan finde er

http://www.devshed.com/Server_Side/PHP/Class/

og det er vist ikke noget at råbe hurra for :-)

Tror egentlig ikke der er det store om det emne :-( Men der er nu et par artikler på phpbuilder.com så du kan jo starte der, og hvem ved, måske er der andre der kender nogle andre adresser :-)
Avatar billede madsmm Nybegynder
21. august 2001 - 09:53 #9
Tak, jeg kigger på det lidt senere... og så skal der nok falde point af :-)
Avatar billede faehunden Nybegynder
21. august 2001 - 09:53 #10
Hmm, jeg må være lidt for træt, overse lige min sidste kommentar, please :-)
Avatar billede myplacedk Nybegynder
21. august 2001 - 10:32 #11
For en i...
Det spørgmål har jeg jo lige besvaret på usenet!!!
Hvor er jeg dog glad for at kunne hjælpe... :-(
Avatar billede myplacedk Nybegynder
21. august 2001 - 10:33 #12
Og det jeg blev sur over var, at nu har jeg svaret fyren på usenet, og så bagefter finder jeg ud af at han allerede har fået 10 svar et andet sted.

Det her er sgu ikke motiverende for at bruge min fritid på at hjælpe folk, ud at få noget som helst ud af det!
Avatar billede madsmm Nybegynder
21. august 2001 - 10:36 #13
ja du må da meget undskylde at jeg gerne vil have hjælp, og derfor spørger både i NG og her...

men du kan jo smide et tomt svar her(og også hvilket navn du har svaret som i NG), så du kan få del i pointene, hvis det kan lindre din smerte i røven!
Avatar billede madsmm Nybegynder
21. august 2001 - 10:40 #14
ok, det kom til at lyde lidt for surt,.... beklager...

men jeg søger jo så mange svar som muligt..
Avatar billede myplacedk Nybegynder
21. august 2001 - 18:05 #15
Jeg har skam heller ikke noget imod at du svarer begge steder. Bare du lige gør opmærksom på det, så vi ikke spilder vores tid på dig!
Avatar billede myplacedk Nybegynder
21. august 2001 - 18:05 #16
I øvrigt er jeg totalt ligeglad med pointene. Hvad i alverden skal jeg bruge dem til?
Avatar billede wizprod.com Nybegynder
21. august 2001 - 18:48 #17
Synes du skal tage et lille kigger på dette link:

http://www.google.com/search?q=php+class&btnG=Google-s%F8gning&hl=da&lr=
Avatar billede madsmm Nybegynder
22. august 2001 - 12:14 #18
well jeg tror jeg har fået alt hvad jeg kan bruge... så tak skal i have, og jeg vil fordele pointene ligeligt