Avatar billede Slettet bruger
21. august 2001 - 09:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Graf komponent

Hejsa.. jeg skal bruge et link til en komponent som kan lave grafer på en asp side..
Jeg leder efter en bestemt, men jeg kan ikke huske navnet elle url\'en på den, men jeg ved at den ikke er freeware..

:o)
Avatar billede jens_elling Nybegynder
21. august 2001 - 09:02 #1
Hejs.. du kan bruge shotgraph, den kan utrolig meget.
Avatar billede Slettet bruger
21. august 2001 - 09:03 #2
en link tak :o)
Avatar billede jens_elling Nybegynder
21. august 2001 - 09:04 #3
Avatar billede Slettet bruger
21. august 2001 - 09:07 #4
kender du ikke andre.. for det var ikke lige den
Avatar billede jens_elling Nybegynder
21. august 2001 - 09:11 #5
Nope, har selv søgt meget efter en brugbar komponent, hvis man ikke lige vil betale 699$ for ingenting er dette den eneste rigtige(jeg kunne finde)

/Jens
Avatar billede torbenrohde Nybegynder
21. august 2001 - 09:29 #6
Der er også den fra www.dundas.com.
Den kan lave nogle RIGTIG flotte grafer (2D, 3D, lagkagediagrammer osv. osv.), og alt kan sættes op nøjagtigt som du vil have det.
Desværre er den også ret dyr (ca 10\'000 DKr alene for developer licensen :(.
Men hvis du skal bruge den meget, så ser den helt klart ud til at være pengene værd.
Avatar billede jens_elling Nybegynder
21. august 2001 - 09:44 #7
>torbenrohde
det var den jeg hentyede til:)
/Jens