Avatar billede Jens911 Nybegynder
26. september 2015 - 23:00 Der er 4 kommentarer

Kortslutning

Hej..

Har virkelig brug for en hjælpende hånd.
Jeg sad med min MacBook Pro og skrev på mit bachelorprojekt, hvor så min computer pludselig nærmest kortslutter, og lukker ned!

Jeg havde ingen oplader isat computeren, men derimod min iPhone oplader.
Jeg har ikke gemt min opgave nogen steder udover min computer, og jeg vil virkelig have fat i opgaven igen!

Når jeg prøver at sætte strøm til computeren vil den ikke oplade. Det lille grønne lys på opladeren, som normalt indikerer at computeren oplader, blinker rød og grøn. Altså den vil ikke oplade.

Jeg har fortsat garanti på computeren. Er det en kortslutning der er hændt? Kan jeg få den lavet på reklamationsret og nå min opgave igen, eller skal jeg nå min opgave imod betaling?

Håber hjertelig nogen har styr på det og vil hjælpe, står virkelig i nød..
På forhånd mange tak.
Avatar billede Blueeyez Mester
26. september 2015 - 23:48 #1
Prøv og frakoble strøm og afmonter batteri og tilslut strøm kabel og se om den nu vil tændes..
Avatar billede TobiasKE Nybegynder
27. september 2015 - 00:27 #2
Jeg er ikke den store macbook ekspert, men lukkede den ned som den normalt ville have gjort, altså gennemførte den nedluknings sekvensen, eller gik den bare i sort?
Avatar billede supportsiden Professor
29. september 2015 - 13:23 #3
Prøv at afmontere strøm og batteri og

VIGTIGT : Hold power On knappen ned i 30 skk.

Sæt strøm til igen.

Prøv med et andet batteri eller uden batteri

Prøv med en anden lader
Avatar billede Blueeyez Mester
30. september 2015 - 14:10 #4
afmelder overvågning grundet inaktivtet fra spørger.