Avatar billede knorte Nybegynder
21. august 2001 - 00:08 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

DVD

Kan jeg ikke lige få et hurtigt svar til af jer onlinebrugere. Hvis jeg køber cd-rom med dvd og vil bruge det til film, hvor \"dårligt\" grafikkort kan jeg så nøjes med (til bedstefar på 81 år). Kræver dvd med musik noget specielt af et lydkort. Og et internt modem, skal der noget specielt software til det???????? Det skal ikke koste en formue, så lad være med at foreslå noget vildt. Manden er jo en ældre herre, så det skal måske ikke bruges i mange år, men skal også være funktionelt
Avatar billede retaxes Nybegynder
21. august 2001 - 00:25 #1
Bruger din bedstefar høreapparat, så behøver det ikke at være Hi-Fi!
Avatar billede retaxes Nybegynder
21. august 2001 - 00:27 #2
Til modem f.eks. 56K V90 kan du nøjes med standard driveren, det er som regel en Rockwell cip der sidder i modemet!
Avatar billede retaxes Nybegynder
21. august 2001 - 00:28 #3
cip=chip
Avatar billede retaxes Nybegynder
21. august 2001 - 00:32 #4
Et grafikkort jeg er glad for hedder Chaintech Geforce 2MX, det koster kun ca. 650 kr. og ville sikkert egne sig fortrinligt til formålet.

Forresten bruger jeg selv høreapparat, så jeg har lidt baggrundsviden, jeg kan selvfølgelig ikke vide om din bedstefar bruger høreapparat, men muligheden var der jo ;o)
Avatar billede knorte Nybegynder
21. august 2001 - 00:36 #5
Tak for din hurtige hjælp. Hvis der er andet jeg skal bruge til det dvd skidt, gider du så ikke lige skrive igen.
Avatar billede retaxes Nybegynder
21. august 2001 - 00:39 #6
Jeg vil lige med det samme sige at jeg ikke har erfaring med DVD, kun ved jeg hvor du skal slutte den til i PC!
Avatar billede retaxes Nybegynder
21. august 2001 - 00:40 #7
Takker for pointene ;o)

www.fotx.net/retaxes