Avatar billede jelzin101 Praktikant
20. august 2001 - 23:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

arghh hvordan er det nu?? (printe flere sider i mindre format)

jeg sidder og er ved at redigere i en meget lang textfil. - den skal jeg have smidt ind i word (og ja jeg ved godt hvordan man bruger ctrl-c)
problemet er at jeg skal have sat word op til at dele siderne(a4) op i 2 og skrive på dem på den modsatte led.

-håber det gav nogen mening :)
//*Jelz
Avatar billede jelzin101 Praktikant
21. august 2001 - 00:01 #1
og forresten skal der også sidenumre på.

det er meningen af siderne skal skæres over på midten og sættes sammen på den anden led.
Avatar billede knorte Nybegynder
21. august 2001 - 00:12 #2
Hvad med at få et ordentlig tekstbehandlingsprogram (*).
Avatar billede jelzin101 Praktikant
21. august 2001 - 00:16 #3
fik det til at virke selv.

ved at ændre papirretning og lave 2 spalter.
Avatar billede halifax Nybegynder
21. august 2001 - 00:21 #4
Du kan gøre det med FinePrint  www.fineprint.com
der i ALLE aplikationer kan bruges til at udskrive 2, 4 eller 8 sider på samme A4 ark ligesom der kan indsættes sidetal (eller andet efter eget valg) + en mængde andre ting. Kan absolut anbefales.
Efter installation får du en ny ikon (FinePrint) under Printere. Højreklik på den, vælg egenskaber og angiv heri din printer. Herefter kan du udskrive fra Word (eller et andet program) til FinePrint og videre til din printer.
FinePrint er desværre ikke Freeware, men PRØV den.